niedziela, 25 stycznia 2009

Tam na górze to ja, Marta S, która po raz kolejny poniesie klęskę, gdyż jej umysł jest nieprzystosowany do pochłonięcia jakiejkolwiek wiedzy i tym samym udowadnia mi z istnie szyderczym uśmiechem na twarzy, że nie osiągnę w nadchodzącym tygodniu sukcesów językowych, literackich, miłosnych i innych. A wszystko dlatego, że spryciuch przeczytał wszystkie dostępne horoskopy na najbliższy tydzień i interpretuje je po swojemu.

Pomimo tego iż ma klęska jest coraz bliższa, na twarzy mam stoicki spokój, a wszystko dlatego, że mam pamięć, która jest skłócona z umysłem (chyba z niego jakiś smutny korniszonek, bo zmęczony ciągle chodzi). No i owa pamięć przypomniała mi pewien cytat, Cytat należy do mężczyzny, który zamieścił ten Cytat w książce, a że mam przyjemność posiadać kilka książek tego Pana to zamieszczę owy cytat:
"Wszystko jedno, czy się ma przed sobą sto lat, rok czy tydzień, zawsze się ma przed sobą wszystko."

No to tyle. Pozdrówki dla Pana Jureczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz